Undangan

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Info selengkapnya baca di http://makanbasamo.wordpress.com

7 Komentar

  1. unai said,

    28 November 2007 pada 7:10 am

    pertamaxxx hehe mau ikutan tapi saya bukan orang minang gimana Bang? :P

  2. max said,

    28 November 2007 pada 9:56 am

    unai = jadi keynote speaker atau bintang tamu. Mau?

  3. Hannie said,

    29 November 2007 pada 12:06 am

    wuahhhhh…..
    pas akhir bulan! pas akhir tahun pula! bisa ga yah gw??? hiks… kalo di pB kan pas akhir bulan bakal sibuk banged, laporan akhir taun pula….

    ado pulo gw rencana ka pai ka ultah MU 15 des, tapi alun pasti dek karano ado acara rafting jo kawan2 pB.. Taragak bana jo kampuang a….

    Anyway, semoga sukses yah acaranya! ditunggu laporannya. kok buliah usul, liput pulo persiapannyo (bia acara ketek tapi promosinyo gadang, hehe…)

  4. max said,

    29 November 2007 pada 5:41 am

    hannie = ikuik se lah, tinggaan dulu pB tu, ha3x. Baa pulo ka diliput, sampai kini alun ado yg konfirm ka ikuik lai….

  5. ciplok said,

    29 November 2007 pada 1:52 pm

    jauh amat sih?
    ga ada yang lebih jauh lagi?

  6. doni aries said,

    29 November 2007 pada 2:16 pm

    Yo mantap tu mah da..tapi lai ka ado nan ikuik karano.. tanggal 25 tu urang libur sadonyo..

  7. Maryulis Max said,

    30 November 2007 pada 2:38 am

    ciplok = jauh-jauh saketek…he3x. Mau ikutan?

    doni aries = mangko dek libur tu mah, awak maado an acara ko Don. Doni lai pai kan?


Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s

%d blogger menyukai ini: